Wyspy handlowe to miejsca w samym sercu galerii handlowej, w których można pozyskiwać nowych klientów. Dzięki temu, że znajdują się one na najbardziej uczęszczanych miejscach w pasażu, ekspozycja towaru i skupienie wzroku klienta jest nieco łatwiejsza do wykonania niż w przypadku większych lokali. Jak wybrać meble do stoisk i wysp handlowych? 

Meble dla wyspy handlowej

Firmy, które projektują meble do wysp handlowych, oferują różnego rodzaju rozwiązania. W przypadku, gdy witryna ma za zadanie reklamować usługi danej firmy, projektanci mogą sobie pozwolić na ekstrawagancki design, nietypowe kolory czy neony. Natomiast gdy klientowi zależy na promocji konkretnych produktów, to one, a nie witryna, powinny przyciągać uwagę konsumentów. 

W centrach handlowych można też zauważyć coraz więcej wysp handlowych z produktami gastronomicznymi. Zaaranżowana wyspa ze świeżo zmieloną kawą przyciąga nie tylko zmysłem wzroku, ale przede wszystkim zmysłem zapachu. 

Projekt wyspy handlowej i mebli musi uwzględniać estetykę oraz spójność z identyfikacją firmy. W naszej realizacji wyspy handlowej uwzględniliśmy stanowisko obsługi klienta oraz witrynę, na której zostały wyeksponowane produkty firmy. Klient może zapoznać się z asortymentem bez potrzeby wchodzenia do sklepu, a wyspa znajduje się na środku ciągu komunikacyjnego galerii. 

Wszystkie drogi w sklepie prowadzą do lady

We wnętrzu sklepu najważniejsza jest lada, w końcu to tutaj następuje transakcja i zakończenie zakupów. Eksperci zwracają uwagę na trzy cechy idealnej lady sklepowej. Jest to:

  • funkcjonalność – komfort sprzedawcy przekłada się na jakość obsługi klienta. To właśnie wygodna oraz intuicyjna obsługa sprzętu przy ladzie powinna być wyznacznikiem dobrze urządzonej lady sklepowej. Dzięki temu, że sprzedawca nie musi biegać po sklepie, ponieważ wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy ma przy sobie, nie tworzą się kolejki, a to z kolei wpływa na dobre samopoczucie klientów,
  • solidne wykonanie – blaty lady sklepowej są narażone na nieustanną eksploatację. Meble zatem muszą być wykonane z materiałów wysokiej jakości, gwarantujących odporność na działanie szkodliwych czynników,
  • zgodność z tożsamością marki – wygląd lady zależy od wielu czynników, jednak zawsze powinien być zgodny ze specyfiką branży oraz jego identyfikacją wizualną.
Unia Europejska